Lõpusirge paistab

Heipa armsad lugejad 🙂 ma pole siia ammu kirjutama sattunud, sest oleme keskendunud oma praktikale. Kuu alguses minu töökoht kolis, esimese nädala esimene pool oli suletud, sest pakkisime asju lahti ja sättisime poodi korda ja et oleks kõik loogilises ja mõistlikus lahenduses 🙂 Kliente suhteliselt vähe käinud, sest enamus ei tea muudetud kohta veel jne. Aga minu Boss ütles, et muutmine võeti ette, sest vasta tuleb üks suur poor ja veel mingi uus ka sinna juurde, et siis inimesed peale tööd ju liiguvad nendesse poodidesse ja on suurem tõenäosus, et sinna tuleb ka õhtuti rahvas, kui enamus liigub linnast välja kodu poole. Eks seda näitab tulevik, aga minul pöidlad pihus, et neil hästi läheks.

Möödunud nädal taas jälle olnud sündmuste rohke. Alustame sellega, et nädala alguses laeti YouTube.com´i kohalike korvpalli meeskonna uus reklaam video 🙂 Ning fännisärki on proovimas meie kallis Janake 🙂 ta nii armas 😉 videot näeb

OLYMPUS DIGITAL CAMERANädala lõpupoole käisid meil õpetaja ja Kaubamaja koolitaja külas 🙂 Neljapäeval, kui saabusid, siis jõid nad teed õhtul meie juures. Vaatasid meie korterit ja muljetasid oma reisist. Nii tore seiklus tundus olema, aga sama tundmatu nagu meil esimest korda siia seigeldes 🙂 Reedel käisid nad meie töökohtades. Küsimusi oli palju ja tõdesime, et on nii mõndagi, mis on erinev teenindusalalt.IMG_1257 IMG_1252 IMG_1248

Aga kõik ei saagi kunagi olla ühesugused. Igal kohal, inimesel, asjal on omad plussid ja miinused. Kõik sõltub sellest, kuidas see kõik enda jaoks lahti mõttestatakse. NT. ka möödunud reedel hommikul jõudsin ma varem tööle.Ülemus oli kohal ja üks kaubapakkuja ja selgus selline asi, et see kaubapakkuja hakkas minuga eesti keeles rääkima ja siis selgus, et tema põline soomlane ja elab eesti linnas nimega Pärnu. Ta oli sealesimest korda käinud aastal ´89 ja olnud 5 päeva jaanipäeva paiku. Talle oli meeldima hakkanud ja kolis Eestisse. Seega ma sain aru, et kogu aeg räägitakse, kui palju on eestlasi kolinud soome, aga kunagi ei räägita väga, kuipalju on kolinud soomlaseid Eesti, sest neil antud olukorras on seal parem. Aga see selleks 🙂

Ahjaa 🙂 kolmapäeval käis Jana töökohast Trivalist meie juures reklaamvideot tegemas noored kohalikud poisid kess õpivad meediat. Reedeks oli siis see valmis ja ohoo, ka mina olen peale jäänud ja Janast rääkimata. Mina siis jalutan kliendiga poe vahel, siis seletan midagi seal nagu alati. Kuna mu ülemus on kohalike võrkpalli meeste füsioterapeut ja sellel reklaamil on ka Hurrikaanide reklaam, siis pandi Jana massaaziklipile 🙂 Saime olla kasulikud 🙂

Laupäeval käisime Janaga kohalikus veehallis ujumas. Olime nagu väikesed lapsed, kes hüppasid pommi ja pea ees vette. Tegime edasi tagasi supluseid ja õpetuse järgi ka proovisime vesijooksu teha 🙂 Liugtoru oli super 🙂 ja Saun oli neist parim. Samal õhtul läksid Inna ja Julia ka saunapeole Tuula juurde. Tuula on Inna ülemus. Kuna aga eeldasin, et äkki koju ei saa ja ma võõras kohas ei maga, siis ma loobusin. Tegin oma saunamõnud ujulas 🙂

Kodu igatsus on nii suur, aga õnneks üks nädal veel 🙂 sellega saab hakkama 😉

Lisa kommentaar